2007. március 4., vasárnap

Mu-Múzeumban (:




Szombaton (03.03.) ismét múzeumban jártam. Ezúttal egy kisebb magyar csoporttal és három orosz lány társaságában, őket láthatjátok a képen is (balról jobbra): Ányja, Karina és Krisztina. Ők szintén a Puskin Intézetben tanulnak, és a mi nyelvóráinkra szoktak bejönni gyakorlatra. Olyan kedvesek voltak, hogy felajánlották, a hétvégén elvisznek minket várost nézni. Elég rossz idő volt, ezért a szabadtéri nézelődés helyett a múzeumlátogatás mellett döntöttünk.
A Modern Történeti Múzeum a Tverszkaja megállóhoz van közel. A kiállításról és a XIX-XX. századi orosz történelemről a következő bejegyzésemben fogok hosszan és részletesen írni (csak történelmet kedvelőknek ajánlom!). A tárlaton összegyűjtött angol nyelvű tájékoztatólapokból írom a beszámolómat, már majdnem kész, de egy kicsit még várnotok kell rá. (: Jó szokásomhoz híven megint gyorsabb tempóban jártam végig a termeket és egymagam. Csak a tanárnőmet hiányoltam magam mellől, aki a történelmet és az orosz nyelvet tanította nekem, vele sokkal érdekesebb lett volna. (:
A kultúrprogram után a közös vacsora mellett döntöttünk. Mivel a McDonalds’ tele volt (érdekesség, hogy Ororszországban nincs Burger King és Don Pepe, itt a Meki egyeduralkodó!), a Fridays’ pedig túl drágának bizonyult, a Mu-Muba mentünk. (: Ez egy étteremlánc, ami csakis Moszkvában található meg; házias ízei és elfogadható árai miatt igen népszerű. Azt hittem, a Mu-Mu csak fantázianév, de a logó egy aranyos boci, és az étteremben tehénfoltos székek és étkészlet van! Sztem Ti is odalennétek érte! ((:

Nincsenek megjegyzések: