2007. március 10., szombat

Izsmájlovszkij piac











Másnap (03.09.) Tubával vágtunk neki a városnak. Még nem írtam, de Tuba hamarosan hazautazik, márc. 16-án, és 30-án jön vissza, ezért lázas ajándékvásárlásba fogott. (: A Pártizanszkaja megállóhoz közel esik az Izmajlovszkij Park, amitől nem messze egy piac is található.
Kisebb vagyont lehet itt elkölteni, Tuba vett egy tucat matrjoska babát, kicsiket és nagyokat egyaránt, kulcstartókat, gyapjúsálakat, képeslapokat, egy pakli kártyát Moszkva nevezetességeivel. Én is költöttem kicsit a pénzem, vettem egy bőr pénztárcát, képeslapokat (amiket hétfőn fel is adok, remélem, nem telik pár hétnél hosszabb időbe, amíg megérkeznek, légyszi, jelezzetek vissza, ha megkaptátok), na jó, vettem egy Fabergé stílusában készült medált is…
Matrjoska babát egyelőre nem vettem, magamnak nem is akarok, mert van egy otthon, annál szebbet nem hiszem, hogy találnék. (: Viszont szeretnék egy olyan tízdarabos babát, ami Oroszország régi és mai vezetőit ábrázolja és egy Csiburáskát! Csiburáska engem medvére emlékeztet, úgy néz ki, mint Moncsicsi, azzal a különbséggel, hogy neki lapátfülei vannak. ((:
Hazafele menet meg is vacsoráztunk az egyik kedvenc helyemen. Vajon kitaláljátok, hol? (: Segítségképp beteszek egy képet, amin én vagyok – ezekkel a copfokkal úgy nézek ki, mint egy tehenészlány! ((: hehe

2 megjegyzés:

Uluslararası Stratejik Araştırmalar Kurumu (USAK) Türkiye'nin en önemli araştırma ve düşünce kuruluşlarından ( think tank ) biridir. írta...

hi!
www.llaciner.blogspot.com

Névtelen írta...

Na itt aztán lehet minden, még lehet a gondnokomat is megtalálnám, mert már megint elkódorgott valahova...

ui: Ja amúgy munkaidőben nem netezek!