2007. február 19., hétfő

Utazás a fellegek közt


A repülés hihetetlen élmény! Amit láttam teljesen megváltoztatta a földrajzzal kapcsolatos benyomásaim. Fantasztikus ilyen magasságból nézni a hegyeket, a nagy városok is csak kis maketteknek tűnnek.
A szerencsés moszkvai megérkezés után csak az útlevél ellenőrzésnél fogtam ki egy elég modortalan nőt, aki mikor kérte a jegyemet, és odaadtam neki az elektronikusat (erről annyit kell tudni, hogy be se kellene mutatni, mert már rajta szerepel a nevem a listán, elég az útlevél), kiakadt, meg vmi olyasmit magyarázott, hogy minek jövök ide, ha nem is beszélek oroszul…
A kijáratnál egy fiatal srác fogadott a kis táblával, amin az intézet neve szerepelt. Egy szimpatikus sofőr jött kisbusszal, rögtön azzal kezdte, hogy milyennek találom a moszkvai időjárást (na igen, a repülőn azt mondták, hogy -8 fok van, egyáltalán nem volt vészes, csöppet sem fáztam), és hogy jövő hétre -33 fokot is mondanak, de sztem ezt ő sem gondolta komolyan…
A koliban a portán egy kedves nőt igazított útba, a harmadik emeleten kaptam szobát (307), ami nagyon klassz, hiszen ebben a 14 szintes koliban ugyan pár lift üzemel, de elég bizarrok, így sztem a lépcsőnél maradok. Ő azt mondta, hogy ebben a szobában úgy emlékszik, szlovák vagy szlovén lakik, ehhez képest nem épp közép-európai lakótársakat fogtam ki.

Nincsenek megjegyzések: