2007. február 24., szombat

Menza-diszkó




Csütörtök estére (02.22.) izgalmasabb program ígérkezett: diszkótéka. (: Azok alapján, amiket hallottam róla (mindenféle zene megy random sorrendben) nem számítottam sok jóra, minden esetre az megadta az alaphangulatot az esti pörgéshez, hogy Tuba is ajánlotta, hogy ha van kedvem, menjek fel Simay-ék szobájába sörözni velük; Paola is mondta, hogy lesznek páran a szomszéd szobába, nyugodtan nézzek át. (: Már hamarabb megbeszéltem Áronnal, hogy közösen alapozunk az esti bulira, így 22 után fel is néztem hozzá, ahol már ott volt Laura (szintén master-képzésen) és Kitti, aki két hete érkezett, és 4 hónapra jött. Pár óra beszélgetés, zenehallgatás, és – részemről – lájtos vodkázás után átnéztünk egy másik magyar társasághoz, aztán pedig irány a diszkó! [Anitának: inkább nem gondolok bele, hogy Ti hol partiztatok, mert akkor még elkeserítőbbnek találnám a helyi szórakozási lehetőségeket… ): ]
A földszinti bárból egy lépcsőn lehetett felmenni a tánctérre, ami nem máshol volt, mint az étkezőben. (Erre csak utóbb jöttem rá, miután Áron volt olyan kedves, és felhívta rá a figyelmem. ((: ) A könnyed alapozás hatására és a sok ismerős arc (Tubáék, Külkeres party-arcok és Melinda) láttán még élvezhető is volt! A zenei kínálat valóban elég vegyes volt, Smack That után vmi orosz tánczene (Fesztivál címmel), majd lement Rihanna lassú száma, és a Temptation orosz változata is. Utóbbi igen mókás. (: Azért 2 és fél óra csak eltelt ezen a kulthelyen, 4 óra körül feküdtem le aludni, arra sem ébredtem fel, hogy az ötórai zárás után még páran feljöttek hozzánk, és a szomszéd szobában beszélgettek egy órát. Említettem már, hogy milyen jó alvó vagyok? (:

- A lenti képen Paola és Augusto, aki a koli aktuális szívtiprója, de úgy tudom, múlt héten már összejött vmi orosz csajjal. (: A másikon pedig Kitti (rövid barna hajjal), Áron és Laura látható. –

Nincsenek megjegyzések: