2007. február 16., péntek

Ekka's Farewell Party



A búcsú bulimat febr. 14-ére szerveztem a belvárosi Cream Music Pub-ba, ahol a beszélgetést és a fotózást leszámítva karaokezással dobtuk fel a hangulatot. (Vicus feat. Ekka – Hooligans: Szabadon "Egy út már a végzetem, s a napom egy állomás, nekem az a cél, amit át kell élnem még...") Nagyon remélem, hogy mindenki jól érezte magát, és még sokszor fogunk így együtt, ilyen önfeledten bulizni! :)))

Már órák hosszája a bulin készült képekkel foglalkozom, amik közül ide is felteszek párat. Az egyik egy csoportkép, amin - Petra kivételével, aki Szegeden hallgat jogot - mindenki Külkeres, és nekem fontosak, azt hiszem, a felsorolás kihagyhatatlan. ;)

Felső sor (balról jobbra): Attila, Nóri, Kitti, Márk, Vuci, Enci, Petra, Norcsi, Anett, Nóri és Vicus. Középső sor: Emő, Andris, Anita, Adrián és Nita. Alsó sor: Peti, Ekka (én:)), Bence és Gyöngyi. (Igazság szerint, Attilát és Gyöngyit nem nagyon ismerem, ők a buli kedvéért jöttek.)

Sajnos egy páran csak a csoportkép után futottak be, a szegedi Külkeres brigád: Kinga, Lenke, Melcsi és Peti, valamint Matyi és Bözsi is; Eszti és a barátja pedig már hamarabb elmentek. Nagyon sajnálom, hogy a szobatársaim, Kriszti és Dia nem tudtak eljönni, jobbulást, és Bonyának is! Még itt lett volna a helye: Matyának, aki a Kultiplexbe ment koncertre; oroszos csoporttársaimnak: Natinak és Áginak; Rékunak és FOxy-nak, nekik meg korán kellett másnap kelniük… továbbá Esztee-nek és Klárinak; de nem lehet okom panaszra a létszám miatt, és nincs is. :)

A másik képen a barátnőimmel vagyok, akik egy nagyon aranyos kis kabalával leptek meg! Viszem is ki magammal Szerencsehozó Teddy-t!

Most amikor írom ezeket a sorokat, febr. 16-a, 2.15 van… Holnap ilyenkor már útban leszek a reptér felé, de addig is azon töröm a fejem, hogy az elkövetkező 24 órában hogyan intézzek el mindent, ami még hátra van, és találkozzam a családommal és az itthoni barátnőimmel. Talán nem kellene lefeküdnöm aludni, pedig most ezt fogom tenni… Zzz…

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez nem kérdés, hogy jól éreztem-e magam...
Örülök, hogy ott lehettem a búcsúbulidon és megismerhettem a barátaid Era! Így most már a neveket és sztorikat arcokhoz és benyomásokhoz is tudom kötni, ami mindenki esetében pozitív volt! :)

Névtelen írta...

Jó utat kívánok! Aztán mihamarabb tessék jelentkezni,hogy tudjuk mi van Veled!;)

Anish írta...

Nagyon szuper volt a buli:)))