2012. március 18., vasárnap

Litván boom!



Mivel is telhetne egy szombat délután, este? Én szeretem a nyugodt pihenős napokat, ami egy kis főzéssel, olvasgatással telik, de alapvetően nyitott vagyok más javaslatokra is. Basia szólt, hogy nála van egy litván barátnője, ha van kedvem, akkor csatlakozzak a csajos naphoz.

A csajos nap legfőbb elemei: főzés, szépítkezés és pletykálkodás! A lányok már elkészítették a spenótos lasagne-t és a Snickers sütit (ennek a receptjét meg kell szereznem, kb. olyan íze van mint ennek a csokinak és mogyoróvajjal készül, ami imádok!), én egy chilei merlot-val járultam hozzá a lakomához. Később megérkezett a másik litván lány, Ieva is, aztán kezdetét vette a készülődés, hiszen este Szent Patrik-napi buli! Hajmosás, hajbeszárítás, sminkelés (ennek része volt a lóhere rajz!), körömlakkozás. Őszinte leszek… ezek azok dolgok, amik engem szörnyen untatnak, ezért nem is szoktam velük többet foglalkozni a szükségesnél! Legyen az ember haja, bőre, keze ápolt – vagyis egészséges, hidratált és természetes! De hogy ezen felül még ilyenekkel szórakozzak, hogy tupírozzam a hajam, ráfújjak fél doboz lakkot, meg ha nem tetszik a körömlakk ragadása, akkor lemossam és újrafessem?! Ááá, ezek a dolgok annyira fárasztanak, mint a napozás és a ruha-, cipővásárlás, szóval egyáltalán nem törvényszerű, hogy minden nő élvezi ezeket a tevékenységeket.

Később átmentünk Ieva és Christian lakására, ahonnan a fiúk már elvonultak rugby meccset nézni. Felszerelkeztünk itallal és a lengyel ivós társasjátékkal, ami jelentősen fel tudja gyorsítani a lerészegedési folyamatot, mármint ha valakinek ez a célja. Szóval sok okot ad a játék az ivásra, pl. ha lány vagy, ha nyáron születtél, ha van fiútestvéred és a kedvencem, ha fekete zoknit viselsz! Litván habzó(!) vodkát ittunk, aminek a neve Boom. Maradjunk annyiban, hogy keverve fogyasztható. Azt mondta az egyik srác, hogy milyen jó vodka „illata” van, gondoltam is magamba, hátha neked a rovarirtó szag tetszik, akkor igyad tisztán! A minőségi vodkának nincs illata/szaga és íze sem, lásd pl. Smirnoff Black. Én már csak tudom, hisz Smirnoff brand passion tréningeket is tartottam. :D

Megérkeztek a fiúk heten, majd még betoppantak ketten, szóval megnőtt a társaság és a hangulat is fokozódott. Mi lányok áttértünk a „skinny bitch” nevű italra, ami vodkából, ásványvízből és lime-ból áll, ez már határozottan jobb volt, pláne mivel egy másik litván vodkával ittam. Fogyogatott is rendesen, közben kedélyesen beszélgettem a többiekkel zenéről, nyelvi különbségekről, multi-kulti élményekről. Jól éreztem magam és vártam, hogy majd bulizzunk a Dronning Louise-ban is, de egyszer csak éreztem, hogy jó vodkából is megárt a sok… Persze a lányok adtak jó tanácsot: „igyál vizet, ülj le pihengetni a kanapéra, vegyél példát az ír srácról, ő is alszik egy kicsit a buli előtt, hamarosan jobban leszel.” Valahogy nem éreztem magamban elég erőt ahhoz, hogy ezt kivárjam, ha már attól tartok, hogy nem leszek maximálisan vállalható, akkor inkább hazamegyek aludni. Ieva kicsit aggódott, hogy most elkísérjen-e, mondtam, hogy nem szükséges, majd megígértette velem, hogyha hazaérek, akkor írok. Így is tettem 23:25-kor, mert ugyan mivel is telhetne egy szombat éjszaka? :D

1 megjegyzés:

Anish írta...

Hehe elôfordul az ilyen, azért biztos jól érezted magad :)