2008. július 13., vasárnap

Popdarálok

Az egyik kereskedelmi tévécsatornán fut a bukott amerikai Singing Bee mintájára létrehozott zenei műsor, melynek a lényege, hogy a magyar dalszövegeket pontosan ki kell egészíteni. Igazából még egyetlen adást sem láttam, de múltkor feljött a szó a műsorvezetőről, aki még Pókerarc Balázsnál is jobban osztja a játékosokat. (:

Elég hamar összeállt a képlet: pontos szövegismeret + jó énekhang + színpadi szereplés + hatalmas pénznyeremény = ezt nekem találták ki! Hiszen naponta több órát csak zenehallgatással töltök, több ezer számot fújok kívülről, ráadásul tudok és merek is énekelni.

Ezért pár hete jelentkeztem játékosnak a műsor honlapján, és múlt héten jött egy sms, hogy hamarosan válogatás. Azóta már sikerült beszélnem egy sráccal, aki szerepelt a Popdarálóban, és tőle tudom, hogy a casting-ot követő hetekben (2-6 hét akár) lesz maga a felvétel, ill. előre le van beszélve, kit mikor választ ki a műsorvezető. Nekem az a lényeg, hogy kapjak egy esélyt, a többit már megoldom. (;

Otthon persze körberöhögtek, hogy én ebből akarok meggazdagodni, de miért is ne? Persze közben az álláskeresés is folyamatban van, igyekszek arra koncentrálni, de emellett már elkezdtem a magyar dalszövegek áténeklését, még csak a Baby Sisters-nél tartok…

Elég nagy szenvedés magyar dalokat énekelni órákon keresztül… az Apostol nem igazán az én stílusom, Baby Gaby-t és Kefírt meg azonnal elkapcsolom, ha megszólal a rádióban, de hát most muszáj ezekkel is „megbarátkoznom”. A mai napon egy-két Ágnes Vanilla és Ákos szám jelentett felüdülést. Sokat adnék érte, ha a Petőfi Rádió és a VH1 zenei repertoárjából válogatnák a számokat, de ez nem kívánságműsor. (:

Nincsenek megjegyzések: