2008. július 21., hétfő

Koncertélmény


Voltam már néhány koncerten. Először a magyar zenekarokkal ismerkedtem meg élőben:

Kowalsky meg a Vega, Hooligans, Kispál és a Borz, Garde Makói Haverock

Jamie Winchester és Hrutka Róbert - Szote

RéMEMBERSüss fel nap! (most Morzsi 2)

The MoogKultiplex (már bezárták...)

Zagar Corvin-tető (na ez még nyitva van!)

Pár éve láttam elérkezettnek az időt, és adottnak a lehetőséget, hogy végre egy igazi, nagy koncertre is elmenjek! Bár nem olcsó mulatság, de évente 2-3 alkalommal nem sajnálom rá a pénzt, hogy megnézzem egyik kedvencem élőben is.

Az első ilyen koncert Bryan Adams-é volt a Puskás Stadionban, ahova a bátyám és egy haverom kísért el. Minden megvolt, amit vártam az estétől: az őrületes reszelés, amikor Bryan belecsapott a hathúrosba a Summer of 69-nál, a hidegrázás és a könnybe lábadt szemek a Never Let Go-nál (The Guardian, avagy Hullámlovagok OST) és a félórás unplugged a másfél órás koncert után.

Majd idén tavasszal végre meghallgathattam a kedvencemet is a PECSA-ban, ami nem más, mint a Morcheeba! Mivel a barátaim többsége még azt sem tudja, honnan jöttek a Goldfrey fivérek és ki is Skye Edwards (bár az énekesnő kiválása után Jody Strenberg adta a hangját, most pedig a francia leányzó, Manda), ezért egyedül mentem el. (Sztem elég annyit írnom, hogy Rome Wasn’t Built In A Day, na ugye, hogy ismeritek?) Nem bántam meg, sőt, talán jobb is egyedül koncertre menni, mint olyasvkit magammal rángatnom, aki nem értékeli annyira ezt a zenét.

Július 15-én pedig a Syma csarnokban voltam Seal koncerten, ráadásul a színpad kiugró része előtt, így szinte elérhető közelségben volt a legendás zenész! Láttam a tetoválást a csuklóján, a másikon pedig egy kis bőr karkötőt viselt kereszttel, a nyakában egy aranylánc, rajta négy medállal, valszeg a szeretteit ábrázoló portrékkal. Ez a koncert is hatalmas élmény volt! (:
A képet én csináltam, egész jó lenne, csak Seal bemozdult! :D

Nincsenek megjegyzések: